پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227384
چهارشنبه بارش ها بيشتر مي شود
تاریخ انتشار : 1395/10/05 09:49:09
نمایش : 1093
گودرزي گفت: سامانه جديد بارشي که از شدت بسيار خوبي برخوردار است از عصر سه شنبه وارد کشور مي شود. اوج بارش اين سامانه روي زردکوه(چهارمحال و بختياري) است. تهراني ها و ساير استان هاي کشور از روز چهارشنبه منتظر بارش هاي خوبي باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار فريبا گودرزي اظهار داشت: بارش باران در استان هاي چهارمحال،لرستان،شمال خوزستان،کرمانشاه، ايلام، آذربايجان شرقي و غربي، بخش هايي از اردبيل،کهگيلويه،قم، اصفهان، بخش هايي از شيراز،البرز و تهران آغاز شده است و پيش بيني مي کنيم اين بارش ها تا ساعاتي ديگر ادامه داشته باشد. 
 
وي ادامه داد: اوج بارش هاي اين سامانه روي دو استان چهارمحال و بختياري و لرستان است و باران در اين مناطق با شدت بيشتري مي بارد. 
 
به گفته کارشناس هواشناسي در حال خاضر از ايستگاههاي جلفا،مرند، پيرانشهر،ماکو، زنجان و آبعلي بارش برف گزارش شده است. هموطناني که قصد سفر به شمال کشور را دارند، از تجهيزات ايمني استفاده کنند. 
 
گودرزي از ورود سامانه بارشي جديدي به کشور خبر دادو گفت: سامانه جديد بارشي که از شدت بسيار خوبي برخوردار است از عصر سه شنبه وارد کشور مي شود. اوج بارش اين سامانه روي زردکوه(چهارمحال و بختياري)  است. تهراني ها و ساير استان هاي کشور از روز چهارشنبه منتظر بارش هاي خوبي باشند. 
 
وي با اشاره به اينکه جريانات بارشي اخير، جنوبي است، تاکيد کرد: در سه روز آينده شاهد کاهش برودت هوا خواهيم بود. صبح امروز دماي هواي اردبيل نسبت به روز گذشته 12 درجه افزايش يافته بود. 


منبع:ميزان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html